Ach bože, pořád ta prachmizerná obsluha!!!






"Čecher"
2009
( 2013, 2006 )


Tuto recenzi věnoval autor památce zesnulého Jury Zely.

LOSÍ INFORMACE
KONTAKT:
Penzion koliba Čecher
Rusava 336
768 45 Rusava
Tel.: 573 392 079
Mobil: 774 141 510
E-mail: cecher@email.cz
WWW: kolibacecher.webzdarma.cz



LOS SLOVOS ÚVODŇOS
Los Upozorňuju, že před shlédnutím této recenze jest potřeba pořádně si pročít tři roky starú recenzu z roku 2006, abyste dostali alespoň nějakú představu o tom, esli sa něco změnilo s příchodem nového majitela, anebo nezměnilo s příchodem novýho majitela. Já jakožto jediný aktivní recenzent v tomto roce jsem to jel zjistit, i gdyž se mi moooc nechtělo a rači bych objímal hajzl někde na Zahájce, než koštoval pochutiny na Čecheru na Rusavě...  

LOS PIVOS KVALITOS
Los Ale ale, dost dobrý. Oproti předchozí recenzi si dovlím použít motto "nebe a dudy". Je to sice standardní Zubřík, nicméně můj oblíbený Zubřík, a ještě k temu ne špatný, takový průměrný. Totok je ovšem daleko lepčí zjištění, než blut tři roky starou sračku, kerou mě tady kdysik "hostili". Fakt jo, totok sa dá piť a aja sa z teho opiť... 4.00

LOS OBSLUHOS KVALITOS
Los A je to v predéli, toš tadyk se nezmjenilo ale vůbec ale vůbec nic. Sice obsluhující xichty jsou nový, ale způsob jejich obsluhy jest to samý jako zastara.
Dvě mladý kočenky, jedna docela fešná a šikovná v xichtě, ale to bylo tak všecko, pomalá, nevšímavá, neodnesla, nedonesla, furt chodila k vedlejším stolům jako zakletá panna. Sakra, já chcu platit! Zase nic? Hmmmm.
Druhá menší kočena už nebyla taková kočena, byla oblečená do dajaký nechutný vybledlý (kdysi asi černý) zástěry, a navíc měla stejnou vlastnost jako první kočena, a sice, obsluha naprd a nahovno.
Já fakt nevím, tytok babiska jsú asi v hodně hodně těsným příbuzenským či jiným vztahu s novým majitelem, ináč není možný, aby takovýto polena, zjevně bez patřičnýho vzdělání ani zkušeností, mohly obsluhovat v takto fešném podniku. Pane majiteli, bacha, bacha, abyste kvůlivá temu jednou nezaplakál... půl bodu je za to, že sem mohl nakonec někemu zaplatit a nemusel tak nechat prachy na stole aji s dýškem...
0.50

LOS PROSTŘEĎOS
Los A toš furt stejně krásný, dřevěnica sa prostě nezapře. To aroma dřeva na mně dýchlo jak notorik po draku a nepustilo. Totok se mně moc líbí, tady se fakt dá vyváďat spousta vjecí, buď velmi solidně pojest s obchodníma přátelama, anebo s rodinnýma přátelama, anebo jen tak sa klidně ožrat, je to jedno. Šak možete sa mrknút na jejich websrnky, kde je spósta nových fotek, fakt je tu fajne. Co sa ovšem změnilo, vlatně přibylo, to je megaakvárko s ... včil sa poserete ... s krokodýlama! No, sice s malýma prckama tak kolem třiceti čísel, ale čumět při jídle na slizkýho krokouše, to može byť u někerých problém (a u někerýho zase výhoda, toš potem si vyberte). 4.50

LOS KLIENTELOS
Los No byl sem tu v době po objedě, toš sem tu potkal spíše turisty přicházející na pozdní jídlo, dajaký cyklisti sa tu taky objevili, a tak furt dokola. Mysím, že štamgasty tento podnik nemá, a toš tu moc stejných xichtů asi opakovaně nepotkáte. 2.50

CELKOVÉ HODNOCENÍ
Los A toš tak sem dopadl, skoro jako sedláci u chlumca. Jedna z velmi negativních záležitostí z před těch roků byla odstraněna, a sice pivko začalo chutit, a to dost, díky za to. Bohužel obsluha fakticky, ale fakticky majitela asi přivede na buben a totok je aji to nejhorší, co vás može potkat a zhnusí vá to všecky dobré požitky z dobrýho pivka, prostředí aji okolí. K čemu sou dajaký novinky a inovace ohledně dajakých pobytových poukazů, jak to prezentuje na svých srnkách, když mu tam nikdo nebude jezdit, protože si to lidi mezi sebou řeknou, a né že né. Je nicméně fajne, že inovace sú, že sa spravuje interijér jak v hospodě, tak asi aj v pokojách, že sa dělajú akce apod., protože aspoň je vidět, že podnik má snahu žiť a přežiť a dačo zlepšit, a to sa dneska cení víc než gdy jindy. A toš ja, asi se mi v budoucnu sem bude zase chtít jít. 2.50

LOS PROGNÓZOS
Los Nebýt superšpatné obsluhy, asi bysem hodnotíl něgde kolem 4.00 - 4.50 bodu a to f klidu a s klidný svjedomím. Takhle ale ne-e, a pokud se to v obsluze nezlepčí, toš se obávám, že za pár chvil tu bude novej majitel, kerej se bude snažit podnik vytáhnút z blbé povjesti, kerá se díky temu o Čecheru šíří ... bohužel.